1. Informacje ogólne:
- Właścicielem Sklepu Internetowego (e-caprese.pl, e-caprese.de oraz e-caprese.com) „Caprese” zwanego dalej Sklepem jest Caprese Dorota Szambelan z siedzibą w Polsce w Przygodzicach, ulica Kasztanowa 82; NIP PL622-254-67-17, REGON 301500669,
- Korzystając ze strony „Caprese” i/lub składając zamówienie, akceptujesz niniejszy Regulamin („Regulamin”). Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się z treścią Regulaminu,
- Klienta obowiązuje wersja Regulaminu dostępna na stronie „Caprese” w momencie składania zamówienia,
- "Caprese" jest stroną umowy sprzedaży zawieranej z klientem i figuruje na fakturze VAT lub paragonie jako sprzedawca zamówionych produktów; klient otrzymuje wraz z dostawą Produktu paragon lub fakturę, o chęci otrzymania faktury proszę poinformować w zamówieniu;
- Produkty to wszelkie towary i usługi, które klient może nabyć w Sklepie Internetowym „Caprese”; wszystkie Produkty oferowane w Sklepie Internetowym są najwyższej jakości i posiadają wymagane polskim prawem atesty;
- Warunkiem dokonywania zamówień w Sklepie jest wypełnienie formularza zamówienia, wraz z zaakceptowaniem zawartych w formularzu warunków i kosztów dostawy, które znajdują się w koszyku przed finalnym zaakceptowaniem zamówienia.
- Zamówień w Sklepie mogą dokonywać osoby pełnoletnie;
- Poprzez złożenie zamówienia w Sklepie Klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu zamówienia; dane osobowe Klienta zostają wprowadzone do bazy danych Sklepu „Caprese” w celach promocyjno-reklamowych, w celach realizowania zamówienia (wypisania faktury, paragonu oraz etykiety przesyłki u wybranego operatora pocztowego). Klient ma prawo wglądu w swoje dane, do ich poprawiania, oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania;
2. Oferta i składanie zamówień.
- Oferta Sklepu jest ważna na terenie Polski; istnieje możliwość wysyłki do innego kraju po złożeniu wcześniejszego zapytania.
- Ilość produktów oferowana przez Sklep zmienia się i podlega stałym aktualizacjom;
- Zamówienia będą przyjmowane według kolejności zgłoszeń;
- Warunkiem rozpoczęcia procesu realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia i wysłanie go do Sklepu;
- Po złożeniu zamówienia klient jest informowany o produktach ,które zamówił i otrzyma informację na e-mail gdy zamówionych produktów aktualnie nie ma na magazynie; Klient musi potwierdzić zamówienie odpowiadając na e-mail o złożonym zamówieniu. Do czasu potwierdzenia zamówienie nie będzie realizowane.
- W przypadku wystąpienia niejasności dotyczących informacji przesłanych w formularzu zamówienia Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji lub zmiany warunków zamówienia. O zaistnieniu takiej sytuacji Sklep niezwłocznie zawiadomi Klienta drogą telefoniczną lub elektronicznie;
- Klient jest zobowiązany do podania aktualnego telefonu kontaktowego lub adresu e-mail, pod którym można potwierdzić zamówienie. Jeżeli w ciągu 2 dni roboczych Sklep nie otrzyma potwierdzenia zamówienia, zostaje ono anulowane.
- Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą przyjmowane;
- Każde złożone zamówienie będzie rozpatrywane do 2-5 dni roboczych od daty jego złożenia;
- W okresie świątecznym termin realizacji może być przedłużony do 3-7 dni roboczych;
- Odbiór osobisty możliwy w sklepie:
„Caprese” ul. Kasztanowa 82, w Przygodzicach (63-421) od 10.00 do 16.00 w dni powszednie oraz od 10.00 do 14.00 w soboty; po wcześniejszym, telefonicznym ustaleniu terminu odbioru.
3. Dostawa i formy płatności:
- Decyzje o formie płatności i dostawy podejmuje Klient w momencie składania zamówienia,
- Zamówione w ramach Sklepu produkty są dostarczane na adres podany w zamówieniu;
- Formalności związane z realizacją zamówienia są dokonywane w miejscu odbioru towaru, a osobą upoważnioną do ich dokonywania jest pracownik firmy realizującej dostawę;
- Zapłata za zamówiony towar realizowana jest gotówką w chwili dostawy, lub w przypadku płatności przelewem zapłata musi nastąpić przed wysłaniem towaru do Klienta;
- Opłata za wybraną formę dostawy – wykazana jest w momencie składania zamówienia, przed finalnym potwierdzeniem,
- Jeżeli towar nie zostanie opłacony w przeciągu 5 dni roboczych, bądź nie zostanie odebrany w przeciągu 5 dni roboczych zamówienie jest anulowane;
4. Zwroty towarów. Odstąpienie od umowy.
1) Odstąpienie od umowy
Klient może w ciągu 14 dni od przesłania towaru odstąpić od umowy bez podania przyczyn; Informację o odstąpieniu od umowy prosimy wysłać na adres e-mail: shop@e-caprese.com lub złożyć telefonicznie (także SMS) na numer: (0048) 602551412. Ważne jest by poinformować nas o odstąpieniu w przeciągu 14 od otrzymania produktu.
Produkt należy odesłać do Sklepu w stanie nienaruszonym. Adres do wysyłki:
Caprese Dorota Szambelan
ul. Kasztanowa 82
63-421 Przygodzice
Polska
tel. 602551412
Poprosimy o kontakt telefoniczny lub poprzez e-mail przed nadaniem przesyłki zwrotnej. Jest to niezwykle istotne by przed zwrotem ustalić i potwierdzić metodę zwrotu – włącznie z kosztami. Jeżeli Klient nie skontaktuje się przed wysyłką ze Sprzedającym, Caprese nie będzie zwracało kosztów przesyłki.
2) Zwrot towarów
- Sklep uwzględnia reklamacje w uzasadnionych przypadkach, przy czym Klient ponosi koszty dostawy Produktu do Sklepu. W przypadku uznanej reklamacji koszty wysyłki zostaną zwrócone. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie zamówionych Produktów z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta nie stanowią podstawy do reklamacji Produktu;
- Po dokonaniu płatności Klient ma prawo, w obecności przedstawiciela firmy realizującej dostawę, sprawdzić zawartość przesyłki;
- Reklamacje składane są w sklepie „Caprese” w Przygodzicach 63-421,ul. Kasztanowa 82, w godzinach pracy sklepu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod numerem telefonu: 602-55-14-12. Reklamacje można również złożyć poprzez adres e-mail: shop@e-caprese.com - prosimy o przesłanie dokładnego opisu reklamacji oraz zdjęcia. (Zdjęcie można również przesłać poprzez SMS - tel. 0048 602551412)
Pieniądze za zwrócony Produkt Klient otrzyma taką samą metodą, która była wybrana podczas składania zmówienia. W wyjątkowych przypadkach możemy kontaktować się w celu podania konta do zwrotu (np. gdy Klient wybrał wcześniej metodę płatności przy odbiorze / za pobraniem)
Adres do zwrotów:
Caprese Dorota Szambelan
ul. Kasztanowa 82
63-421 Przygodzice
Polska
tel. 602-55-14-12
5. Postanowienia końcowe:
- Ceny wyświetlane na stronie „Caprese” zawierają ustawowy podatek VAT, ale nie zawierają kosztów dostawy.
- Niniejszy regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady zamówień w Sklepie. Każdy Klient jest zobowiązany do zapoznania się z jego treścią przed dokonaniem zakupów.
- Opinie i pytania dotyczące naszej pracy prosimy kierować na adres mailowy shop@e-caprese.com
Konto bankowe:
Caprese Dorota Szambelan
Kasztanowa 82
63-421 Przygodzice
Santander Bank Polska
PL33 1090 1160 0000 0001 4409 2323 (konto w PLN)
PL91 1090 1160 0000 0001 4409 2346 (konto w EUR)
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego Rzeczpospolitej Polskiej.